Ulepszaj z nami HRD.pl


Imię i nazwisko (wymagane)

Adres email (wymagane)

Opisz szczegółowo pomysł na rozwój HRD.pl


Zdanie naszych Partnerów jest dla nas niezwykle cenne!

Chcemy usprawniać system HRD.pl zgodnie z Państwa oczekiwaniami. Zachęcamy wszystkich Partnerów do wysyłania swoich sugestii dotyczących funkcjonalności strony www, API, Panelu Partnera oraz pozostałych uwag.

Jesteśmy przekonani, iż z Państwa pomocą możemy się stale rozwijać i dostosowywać system HRD.pl do Państwa oczekiwań.

Z góry dziękujemy za wszystkie przesłane propozycje i uwagi!


Ustawianie cennika według marży

Treść wiadomości:
Chciałbym móc przeliczać ceny sprzedaży domen doliczając procentową marżę do cen zakupu. Czy to możliwe?

Odpowiedź:
Zmiana została właśnie wprowadzona 02.10.2013. Obecnie w sekcji cennik w panelu CSP wystarczy wpisać marżę dla Państwa Klientów i wybrać przelicz. Można potem zmienić pojedyncze pozycje, dla których chcemy zastosować inne ceny i wcisnąć Zapisz.

Kiedy będą nowe gTLD

Treść wiadomości:
Co z nowymi gTLD? Planujecie ich wprowadzenie?

Odpowiedź:
Tak, nowe rozszerzenia będą przez nas wprowadzone. Obecnie dokonywana jest analiza, które z nowych domen wybrać oraz trwają rozmowy z dostawcami odnośnie warunków.

Pobieranie informacji o wnioskach dla domeny

Treść wiadomości:
Fajnie byłoby, gdyby w API można było pobierać informacje o wniosku podając nazwę domeny, a nie ID wniosku – na pewno wielu partnerom ułatwiłoby to życie.

Odpowiedź:
Zmiana została wprowadzona 22.08.2013 poprzez dodanie komendy infoByDomain do modułu INVOICE.

Informowanie o domenach usuniętych z systemu

Treść wiadomości:
API przydałaby się komenda, która zwracałaby listę domen usuniętych z systemu np. w ostatnim miesiącu. Nie byłoby wtedy konieczności pobierania całej listy domen i sprawdzania czy ktoś nie wytransferował domeny.

Odpowiedź:
Taką informację można pobrać korzystając z Nowego API – Moduł Poll – Komenda: getMessage, zachęcamy do przejścia na nową wersję API

Potrzebna możliwość otrzymywania powiadomień o płatnościach

Treść wiadomości:
Chcielibyśmy mieć możliwość otrzymywania informacji o oczekujących płatnościach naszych klientów.

Odpowiedź:
Taka usługa dostępna jest w standardowej ofercie, należy jedynie dokonać konfiguracji powiadomień, które będą wysyłane zarówno do danego CSA jak i partnera obsługującego daną domenę. Lista dostępnych powiadomień znajduje się w zakładce Reseller – opcje -> Edycja danych na wniosku.